1 december

Idag öppnas första luckan på chokladkalendern, det är kallt, det blåser storm och det regnar ute. Det är väl inte riktigt det vädret man vill ha, men det duger! Nu sitter jag hemma hos Linus och ugglar, själv spelar han play station 3 som vi nyss var och köpte. I sängen ligger hans kompis och sover.

Jag vill så gärna flytta hemifrån! Att få ha mina egna saker på mitt eget sätt, städa när jag vill och strunta i att diska på 2 dagar. Helt fantastiskt! Att en gång ha bott själv och sen flytta hem till mor igen är inte så uppskattat! Men när man inte sköter skolan och bara får jobb som telefonförsäljare med en lön på runt 6000 efter skatt insåg jag till slut att det inte gick ihop. Så nu har jag minst 3 år på folkhögskola innan jag kan få min egen lägenhet, det blir nog dock med Linus, but still! Har han sin dator och en tv så får jag nog sköta resten.

Julklappar! Jag har verkligen inte råd med julklappar, det känns lite snålt, men vad ska man ta sig till? Jag är redan 1 dag försenad med min mobilräkning, jag får nog ta och betala den.

Dagens tips: Sexiga underkläder = hett sexliv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback