Dan före dopparedan

Himla juligt det blev här hos mig nu då, trevligt, trevligt!

Idag är det alltså lillejulafton, och jag har nyss varit ute och köpt julklappar. Ja, ni såg rätt. Jag lyckades skrapa ihop lite kronor så jag kunde köpa 4 julklappar iallafall. 2 st till min lillasyster, 1 till mamma och 1 till pappa. Jag gör 1 till mormor och Rune ikväll, jag är så händig så! Mina brödrar får inga, dom har varit dumma i år.

Ikväll är det uppesittarkväll med bingolotto och familjen, kan väl bli lite småtrevligt. Synd att det varar SÅ länge bara, jag riktigt förstår hur utdraget och tjatigt det hela kommer till att bli. Senare när jag inte orkar med bingolotto mer far jag hem till Linus och fixar den sista julklappen. Och nej, Linus får inte heller någon julklapp. Vi kom överens om det. Då vi båda fyller åt strax efter jul tycker vi att det är bättre att ge något finare då istället.

Wellwell, nu ska jag slå in de 2 sista paketerna. Eller ja, mamma får hjälpa mig för dom är stora och jag är urusel på att slå in.


GOD JUL GOTT FOLK!


Kommentarer
Postat av: emelie

god jul hoppas du får en fin dag:) kram!

2007-12-24 @ 14:12:17
URL: http://emelieisaksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback