Det går dåligt..

Just nu har systern äntligen somnat, eller ja, hon har väl sovit i drygt en halvtimme nu. Trots stränga order från både mig och pappa att inget godis får förekomma satt hon helt plötsligt med en tom godispåse och snyltade chips av mig. Lite senare kom ett väntat "nu har jag himla ont i magen igen" Well well, vi får hoppas att hon inte kräks ännu mer inatt. Just nu sitter jag och spelar lite poker på internet, det går inte bra alls, får hoppas att det vänder snart så jag kan sluta med några kronor plus.

Imorgon ska systern gå luciatåg i kyrkan, till det har jag lovat att locka hennes hår, och det kommer ta en evighet då hon har hår för en hel björnfamilj. Men nog kommer hon till att bli fin. Efter det vet jag inte vad som händer, kanske, förhoppningsvis lite mys med Linus, det var hundra år sedan sist.

Nej, nu ska jag försöka vinna lite pengar. Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback