Det ljusnar

Jag somnade till slut inatt. Och idag vaknade jag, lite smått illamående när jag tänkte på det, gick upp och åt 10 hela korn vitpeppar (ja, ytterligare en hemmakur) Jag känner mig inte ett dugg sjuk förän jag tänker på det, som sagt. Syrran mår ypperligt och pappa går här fram och tillbaka och städar soffan. Där är ju kräk långt in i tyget undertill, ner i alla springor, skinnet har till och med blivit en annan färg av magsyran. Haha!

Nu har vi iallafall suttit och spelat spel, jag har fått i mig lite cola och en halv macka. Jag vågar inte äta nå mer, om det kanske ska upp senare kan det lika bra vara lite i magen, och jag har tuggat allting till en hel sörja. Trevligt?


                 
Spela, spela                   ungen var glad              ..tills jag vann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback