En dag på Väla

Idag for vi iväg till Väla för att hita en vinterjacka till min bror, Marcus. Men, kräsen som han är fanns där absolut ingenting i någon affär. Han visste inte vad han ville ha, men ändån var han bombsäker på vad han ville ha. Om jag hittade en snygg jacka med hög krage så ville han inte ha hög krage, hittade jag dock en utan hög krage, jo då ville han ha med hög krage! Omöjlig med andra ord.

Det blev ingenting med färgning och klippning igår, så det är i full gång nu. Påtal om det så ska färgen tvättas ur nu, det är nog bäst att göra det, han kan ju inte göra det själv, det går inte! (10 min senare) Sådär ja. Jag har bara ett jobbigt val framför mig, jag vet icke hur jag ska klippa honom. Han vill ha långt och kort och lite mittimellan, vilket gör det himla svårt att få ihop en någorlunda snygg frisyr. Nåja, jag får fundera lite till.

Ikväll spelar min pappas innebandylag match ute på korpen, så om jag hinner får jag ta mig dit och kolla. Pappa är målvakt, precis som jag var (en förjävla bra sådan var jag också) men i afton har han ryggskott och kan inte vara med. Istället har dom slängt in någon annan, och visst är det alltid kul att kritisera någon "ny" haha.

Nej, nu ska jag ta mig i kragen och gå ut och fixa till en snygg frisyr på min snygga bror (hm) Kommer kanske in lite före och efter bilder senare. Jöööken!


Kommentarer
Postat av: Eve

kolla läget lite vad fan:D haha hur är det emd dig då, det var inte igår direkt:P

2007-12-11 @ 00:19:57
URL: http://www.suzi9mm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback