En mörk fredag

Dagen har gått fruktansvärt fort, det kan bero på att jag haft tråkigt och bara suttit här framför och skaffat mig sitt-ont i baken eller så kan det bero på att jag vaknade så tidigt som 14.00, jag tror på det sistnämnda. I vilket fall som helst så är jag super sugen på pasta/köttfärssås, och jag tänker också laga det. Men först måste jag få med mig min bror till Ica, det är ju mörkt ute och småungarna smäller smällare efter en. Jag har iallafall nyss väckt honom med en kanna och iskallt vatten, och nu står han i duschen och man riktigt ser att han har vatten på ca 40 grader varmt.

Vår mamma är iväg på Väla och handlar julklappar, och jag hoppas att hon hittar allt hon ska ha nu, kan tänka mig hur mycket folk där är just idag då det är löning och allt, fy sjutton! Själv har ajg tyvärr inte råd med en endaste julklapp, jag kan kanske rita en underbar teckning och packa in. Nej usch, jag är inte ens bra på att rita. Om jag kunnat skulle jag villa ge alla mina nära och kära allt i alla affärer och mer därtill.



                             
Mamma och jag                                  Min bror, Marcus och jag
dagen då jag fyllde 18.
                        fular oss i bilen påväg till Liseberg.


Jag vill ha snö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback