Frisyr

                     

Detta är alltså min frisyr för tillfället. Jag funderar på en förändring, en stor sådan. Det växer ju så fruktansvärt sakta, nästan så att man blir tokig! Jag vill alltså ha långt hår, iallafall längre. Sen vet jag inte om jag vill ha fullt av blonda slingor, eller om jag ska ha några stora plättar av rött eller om jag helt enkelt ska behålla det helt mörkbrunt. Men just nu är prio 1 en förlängning, har hittat billiga tränsar på internet, men jag har tidigare haft träns och limmat fast den, men nackdelen med det är ju att det lossnar lite då och då och man får limma om det ganska ofta och när man väl ska ta av det så åker hälften av ens eget hår av på köpet. Och jag som redan har ganska tunt hår vill inte ha ännu tunnare. Så kvar finns då alltså att sy fast det, men för det krävs en kunnig person, det är ju ingenting jag kan göra själv. Min fråga är då om det finns någon snäll själ som kan tala om för mig var man kan komma med eget löshår och få det påsytt? Givetvis förstår jag att man får betala och det är inga problem, det behöver dock inte kosta skjortan! Jag bor alltså i Skåne och vill då inte resa till Stockholm för en förlängning..


Funderar ni själv på en hårfärlängning?
Här har dom mycket att välja på, och billigt dessutom!
  --> www.fannyhair.se

Kommentarer
Postat av: Denize

Först flätar dom små inbakade flätor på bakhuvudet och sedan syr dom fast löshåret.
Jag vet inte om det kommer gå med tanke på hur kort hår du har.
Men gå till Kilimanjaro på Barnhusgatan 2 (om du nu bor i sthlm, haha) och kolla upp det.
Annars tycker jag att du passar väldigt bra i frillan du har nu, supersnyggt!

2007-12-19 @ 17:41:43
URL: http://denize.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback