Helg

Tidigt i morse vaknade jag av "pappa, jag tror jag behöver spy" några duns senare hör jag klart och tydligt allt som droppar ner i toastolen i rummet brevid mitt. Himla bra vis att vakna på, helt plötsligt hade jag jätte ont i magen och var rädd för att få maginfluensa. Det är ju typ den värsta sjukdomen av alla, till och med värre än körtelfeber. Nog om det.. Lördag idag, jag och Linus skulle egentligen vara hos han syster och måla väggar just nu, men i vanlig ordning hör Linus inte av sig alls och jag vet inte när han tänker göra det. Jag å andra sidan är helt klar och har ingenting att göra, därför kan jag bli extra arg på honom denna gången.

Ahja, lillasystern skulle egentligen åkt hem till sin mamma idag, men eftersom hon kräktes lite i morse (hon mår hur bra som helst nu) så vill mamman inte ha henne, vilket i mina ögon är fullt förståligt då det är mage och kräk i samma mening. Pappa är bjuden på födelsedagsfest hos en bekant i Helsingborg och vill hemskt gärna åka dit då han redan tackat ja, så nu är jag på uppdrag-övertala-Linus-att-passa-ungen-med-mig. Hoppas att han inte läser detta innan bara, haha. Men jag har ju inte träffat honom på några dagar nu, så vill han inte får jag väl sura lite sen, ringa till pappa och säga att vi inte kan passa henne.


Här har ni mig och lillasyster år 2004, vi är i vår stuga mitt ute i skogen, därav klädseln och det skitiga håret.
Men hon är söt iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback