Minen

Tandläkarbesöket gick bra. Jag kom in till slut, det var nämligen så att porten var låst, och det gick inte att ringa upp och jag hade inte min mobil med mig. Jag trodde att jag skulle missa tiden pågrund av porten! Men som tur var kom en snäll dam ner och öppnade för mig och jag kunde springa upp till tandläkaren, i god til till och med. Hon lagade mina två hål, och det väldigt bra. Kändes knappt någonting alls, att folk gnäller och har bedövning kan jag knappt ha förståelse för. Det gick snabbt och sen var jag bara hemma under ett täcke i soffan och glodde på våra bästa år, glamour, oprah, nanny.. you name it!

Nu sitter jag ute hos pappa, han ska snart iväg till Helsingborg och kolla på en ny båge. (motorcykel, för er som inte förstår) Jag ska passa min lillasyster, det kan komma att behövas ett mirakel om det ska gå bra. Nej, så farligt är det väl inte, låt oss hoppas att hon spelar data ett bra tag till dock.

Jag såg nyss en kul sak när jag gick igenom mina bilder.. se själva.

Kan man kalla det för mitt kännetecken?
Dock väldigt gamla bilder allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback