Mitt i natten!

.. jag är alltså vaken nu, jag sitter här och dricker cola och fixar med en massa bilder!

Iallafall.. Idag när jag kom hem från Linus hade jag fått ett brev från USA, jag tänkte och grubblade på vad detta kunde vara. Efter ett tag vågade jag faktiskt öppna det och ser rött skimmer invändigt "Oj, jag förstör ett fint brev" sa jag till min bror. Helt plötsligt slog det mig att det kanske var från min söta Malin som är i USA ett år nu, och visst var det det. En söt liten julhälsning i form att ett typiskt amerikanskt vykort med skimmer och glitter och grejor.

Nu har jag pratat med henne på msn, och lovat henne ett helt inlägg om bara henne. Så det får fixas.. Hon och jag var faktiskt bästa kompisar för ett par år sedan, men sen har vi väl kanske växt ifrån varandra, började olika skolor osv. Vi gick nämligen i samma klass hela grundskolan. Hon är faktiskt väldigt rolig att umgås med, men jag har alltid tyckt illa om henne för att hon är så sjukt bra i skolan. (nä, jag bara skojade) Men när vi var mindre hade hon sådär jätte långt blondt hår som alla ville ha, hon var bästa kompis med alla killarna i klassen och senare blev hon ihop med klassens sötnos på den tiden. (vi gick väl typ i 3an) Det var nog inte förän i 7an vi egentligen började umgås, men vi tränade i samma innebandylag i hur många år som helst. Hon var en liten mes som inte var med oss andra på fester m.m förän lite senare, men när hon väl var med, då var det krök tills vi stupade! Och guuud vilka minnen jag har, haha. Vi behöver inte alls gå in på detaljer, men när lilla, söta Malin är onykter kan hon göra allt ifrån att äta hundmat till att bråka med dom stora grabbarna! Nu när jag tänker tillbaka såhär så saknar jag de dagarna faktiskt.  Malin & jag har nog haft en hat-kärlek, fast ändån inte. Vi höll alltid på att småbråka och tjaffsa, fast alltid på skoj, iallafall från min sida. Jag fick smeknamn som "bitch" och hon fick det välkända "flinet" En gång skickade hon en låt till mig som heter The bitch song med följande "det är en text till dig från mig" jaha, snällt tänker man. Men när man lyssnat på den lite så kan man faktiskt le och instämma lite iallafall. Men, vi har nu vuxit ifrån det stadiet och är numera snälla och trevliga mot varandra. Kanske därför vi inte är bästa kompisar längre? hahaha.

Nu tycker jag att jag har sagt tillräckligt, det kanske kommer mer i framtiden om vår söta Malin!
Ni kan istället få njuta av lite roliga bilder, samt texten av vad vi kan kalla "vår låt" för att vara extra kärleksfulla! Jag vill påminna om att bilderna är gamla.


                                       
Malin & jag                              Klassens sötnos & Malin            Rambo-malin!


Bowling for soup - The bitch song

Is it OK if I speak to you today?
You've been pissed off for a week now
But nothing I could say could make you look up
Or crack up
Is there anything that I can do
Anything to show you

You're a bitch
But I love you anyway
Oh you can't sing
But you still put me to sleep
Baby
You're a bitch
Hey hey
Hey hey
You make me sick
But don't ever go away

So you tell me that there's nothing left to say
I drive you face the window
Then you're in my face telling me to grow up
I wish you'd grow up
I can't wait until you fall asleep
I wonder if you know that

You're a bitch
But I love you anyway
Oh you can't sing
But you still put me to sleep
Baby
You're a bitch
Hey hey
Hey hey
You make me sick
But don't ever go away

Kommentarer
Postat av: Mikael Högberg

Varför har rambo Malin en rosa tunga? :-O

2007-12-18 @ 03:17:07
URL: http://MikaelH.Blogg.se
Postat av: Nina

himla trevlig blogg!

2007-12-18 @ 04:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback