Nu är det över

Jo, idag är det den 25 dec, det betyder också att julafton är över, men kul har det varit. Det jag kan sakna mest är väl snön, men det kan man inte göra något åt, tyvärr. Jag fick ingenting av det jag önskade med, men jag fick därimot en himla massa presentkort på Väla, så jag ska ta mig dit på torsdag och köpa mig en ny digitalkamera. Mycket nöjd blev jag ändån!

Jag gick nyss in på min mail och hittade där ett vinnarmail från Kenza. Jag har vunnit en almanacka för år 2008 som man dessutom får designa alldeles själv. Hemskt mycket tack till Kenza alltså.

Vill ni också ha en almanacka som känns lite mer persnlig kan ni gå in här och fixa det!

.. God fortsättning!

Kommentarer
Postat av: Cassie

va kul att du vann, vill själv ha en sån men jag slänger inte ut nästan 300:- för en :P

Grattis grattis! =)

2007-12-25 @ 20:37:06
URL: http://cassie92.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback