Önskelista

Det är ju julafton om bara 4 dagar, helt sjukt! Tiden har gått så snabbt och vädret ute gör det inte lättare att förstå att det snart är jul och nyår. I vilket fall som helst har jag som vanligt himla svårt att komma på saker att önska mig. Och som vanligt blir det bara saker som kanske anses vara lite för dyra för julklappar, men hey.. det är värt ett försök.

Här är alltså min (väldigt korta) önskelista för i år.

1. En digitalkamera

2. En ny plattång

3. En eltandborste (mest för att ha en nummer 3)

4. Är väl det gamla hederliga presentkort lite varstans, eller bara pengar.


Sådär.. Skulle jag nu inte få allt jag önskar har jag ju en kommande födelsedag om bara 3 veckor, då jag faktiskt fyller hela 20 år gammal. Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Mallan ballan

OMG!!! bara 3 klappar iar?
kan du verkligen inte onska dej nagot mera? inte ens nagot litet?
:P

2007-12-21 @ 01:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback