Shopping

Godkväll gott folk!

Idag har jag sovit sjukt länge, men vid 1 tiden stack vi till center syd för att handla kläder till nyår. Väl där, inne i en affär där det var 40 grader varmt och trängsel träffade jag på Emelie, trevligt värre! Hon bjöd med mig till Jesper på nyår, och då passade det utmärkt att handla nyårsklädslen jag suktat efter. Och så blev fallet.. Det är verkligen inte min stil, inte ens i närheten, men det är ju nyårsafton och ska man hitta på något får man göra det fullt ut! Men om det å andra sidan inte blir något mer än en trevlig och mysig kväll med Linus kan man väl vara fin ändån!




Klänning, 124.50:- Gina Tricot
Skor, 100.00:- DinSko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback