Tandläkare

Nu om en halvtimme eller så ska jag ta mig iväg till tandläkaren och laga (hör och häpna) två hål! Jag har haft ett pytte hål i hela mitt liv och nu bara sådär.. två på en gång! Helt galet. Tur att jag inte hunnit fylla 20 än, så än är det gratis. Det ser ruggut ut utanför fönsterna, känns inte alls så lockande att sätta mig på cyklen ner till stan idag. Men, det är ju ett måste. Efter att jag varit där ska jag hem igen, slänga mig på soffan med en varm filt om mig och kolla på en massa serier som går mig på nerverna, men som ändån är så fängslande, kanske till och med fixa mig en kopp te.

Det blev inga före&efter bilder på min bror, jag hade ingen fungerande kamera till hands. Men jag kanske kan fixa det ändån, vi får se om jag orkar helt enkelt! Nej, nu ska jag in och borsta tänderna och pilla lite med min tandtråd. Hoppas att hon itne skäller lika mycket på mig denna gången :)

Kommentarer
Postat av: Fridah

ha en jättefin dag:)

2007-12-12 @ 08:46:14
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback