17 år

Nu är mina söta, rara, små brödrar hela 17 år gamla! Känns som att jag börjar bli gammal. Ja, iallafall.. Vi har haft kalas här hemma idag, och det är väl lika trevlig som alltid. Jag har ju dessutom världens sötaste unge till kusin, och bara det är väl inte fy skam! Folket har nyss gått hem och tystnaden ligger som en tjock dimma över hela lägenheten. Men, det kan väl vara skönt ibland!

Innan kalaset vart jag med Linus på Väla för att få mig ett par presenter bara sådär rakt av. Väldigt uppskattat, men dock en aning chockerande då han bara föreslog det (utan att jag ens varit extra snäll). Så det blev lite underkläder för min del, sen fick jag välja ut ett par snygga kallingar åt honom också så att vi kan vara snygga tillsammans!

 Ytterligare ett kalas väntas redan imorgon. då är det moster Maries tur att fylla år och firas. Jag vet fortfarande inte riktigt ifall jag ska med.. det återstår att se vad för humör jag är på. Nästa fredag är det kalas hemma hos kära mormor, och dit ska jag iallafall! Sen är det jul, nyår och min födelsedag inom loppet av 1½ månad. Gött!

Idol! Vad händer?
Varför är Andreas kvar bland de 3 sista? Vaför gillar folket Amanda så fruktansvärt mycket? Själv gillar jag inte Andreas eller Amanda alls. Återstår att se vem som åker ut ikväll, det sänds ju just nu så jag får väl veta om någon sekund.. och det blev Marie och Amanda i final! Äntligen har han åkt ut, han har på något vis tagit Daniels plats och för det är han ännu sämre! Men Marie, vilken röst, vilken människa! Jag vill att hon ska vinna bara för att sätta Amanda på plats, men jag vill också att hon inte ska vinna, då får hon chansen att göra sina egna låtar och har ändån garanterat ett skivkontrakt som väntar i brevlådan!

Kommentarer
Postat av: fiorella

kul blogg du har

2007-11-30 @ 22:43:08
URL: http://yesfiorella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback