Julstök

Idag har jag börjar pynta, faktiskt. Vissa kanske kan tycka att det är tidigt, men det är ju faktiskt första advent på söndag redan! Så det är väl inte fruktansvärt tidigt om man tänker efter! Jag har satt upp en liten plastgran precis brevid datorn så det blir lite sådär lagom mysigt om kvällarna, nu håller jag på att bygga upp min "julstad" på byrån i rummet, med jesukrubban och hela köret. Inte för att jag är troende för 5 öre, men är det jul så är det.. Allt eller inget! Men nu har jag ingen fetvadd att göra snö utav så jag har fått pausa och får vänta tills vi köper hem lite, först då kan jag fortsätta.



Dagens låtar:
       

Alicia Keys - No one
Fall out boy - The carpal tunnel of love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback