Övergång!

Jo, tröttnade en aning på nogg.se och därför får det nu bli en här istället. Fan så mycket jobbigare och svårare, men det blir nog bra ändån kan jag tro! Klockan har hunnit bli sjukt mycket, och Linus har inte hört av sig för fem öre, så det är väl ingenting att räkna med. Orkar inte ens ringa honom och höra om han lever. Jaja, återstår att se när och om han hör av sig.

Jag vill föresten hemskt gärna ha hjälp med hur man ändrar rubrikfärgen, känner inte riktigt att rosa är min färg. Om någon kan får dom väldigt gärna lov att berätta hur man ändrar äver färgen på länkarna, dom där man trycker in sig till kommentarer m.m.

Ja, nej. nu är det sängdax för min del. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Universalappeal

Sov gott!

2007-11-25 @ 03:12:50
URL: http://universalappeal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback