Torsdag

Vilken tråkig dag! Jag har inte fått någonting uträtt idag, det var meningen att jag skulle städa och tvätta, men icke! Istället blev det sex-snack med mina brödrar som förövrigt fyller 17 år imorgon. Så ett stort grattis till dom, då jag förmodligen inte hinner hem och gratta dom innan skolan. För jag ska ju sova hos Linusgullet i vanlig ordning! Jag har faktiskt varit lite duktig iallafall, jag har ju lagat mat! Handlat cola och cigg också, för den som ville veta. Nej, nu ska jag hälla upp ett varmt och skönt bad innan jag ska fara iväg. Här kommer en lite lista också, det är ju så KUL!

DAGENS SMINK: Ingenting alls
DAGENS BÄSTA: Min nyinköpta cola!
DAGENS LÄNGTAN: Min kommande födelsedag
DAGENS SKRATT: Åt min brors pepparkakshus 
DAGENS KRAM: Ingen kram idag
DAGENS INHANDEL: Cola och cigg
DAGENS PERSON: Som alltid annars, Linus 
DAGENS PINSAMMASTE: Ingenting
DAGENS LÖFTE: Att jag skulle sluta röka.. det gick inte så bra. 
DAGENS MENING: "här har du cigg till pengar"
DAGENS SAKNAD: Linus varma, mysa kropp att vakna brevid 
DAGENS TANKE: Undra vad jag får i present 
DAGENS PUSS: Linus
DAGENS MYSIGASTE: Linus.. ? 
DAGEN SNYGGASTE: Linus igen kanske?
DAGENS VILL HA: En himla massa! 
DAGENS GODASTE: Cola
DAGENS SÄMSTA: Inga pengar kvar 
DAGENS ÄCKLIGASTE: Min brors svarta pepparkakor 
DAGENS LÅT: Fall out boy - Thriller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback