Att se fram imot

Vart ska vi börja?

Om en timme kommer lönen in på kontot, den efterlängtade lönen.
Imorgon ska jag ner i stan och köpa mina undanlagda byxor som jag tjatat om flera gånger idag. Efter det ska jag följa med Emelie till frissan och se på när hon får en ny helcool frisyr. När det sen är klart ska jag iväg och simma och ni kan tro att det ska bli ruskigt skönt!

I nästa vecka ska jag dessutom slänga på mig mina gamla målvaktskläder för då är det nämligen innebandy på schemat. Förbannat kul ska det bli, för som jag har saknat det. Jag vet dock inte om jag ska fortsätta, jag vill men jag vet inte om det kommer att bli så.

Ännu längre fram, närmare bestämt om 3 veckor far jag och Linus till Tunisien. Jag behöver väl inte berätta hur skönt det kommer bli?



Om man lämnar disken till mannen i huset kan det lätt hända något oväntat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback