Att kräkas på tåget

Varje morgon när jag stiger upp mår jag så fruktansvärt illa, jag kan inte gå från sovrummet till storarummet utan att kroppen ger vika så att jag trilla ner i soffan (om jag har tur) av yrsel och utmattning. Efter ca 5-10 minuters lidande mår jag bra igen. Gör mig klar, hoppar på cyklen ochtar mig till tågstationen. Jag mår fortfarande bra, men när jag väl går på tåget (som alltid är proppfullt) och inte får sitta ner blir jag alldeles kallsvettig, yr och mår fruktansvärt illa igen. Jag har dock aldrig kräkts på tåget men varje gång känns det som att det verkligen är dax. Hur pinsam hade inte det varit? Får jag en sittplats brukar det gå bra, det kommer lite illamående då och då men det brukar inte vara så farligt. Varför är det såhär? Det har varit så sedan jag åkte hem från Tunisien då det var såhär hela flygresan hem. Jag är trött på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback