Jag fick det!

Godkväll vänner.
Jag sitter för tillfället i soffan framför TV:n och ser på idol. Hade jag fått bestämma hade de varit Anna istället för Robin där ikväll. Förövrigt tycker jag att det är riktigt pinsamt så som småtöserna betedde sig förra vekan då Palm röstads ut.

Linus är iväg på kalas idag, jag slapp! Dock ska jag iväg på klas både imorgon och på söndag.


Mina damer och herrar!
Förra fredagen vart jag på en intervju i Lund på ett företag vid namn Online i Lund. Där sysslar dom med försäljning av ett flertal produkter, allt från kläder till tidningar och skraplotter. Samma företag och i samma byggnad har dom också sin kundtjänst där man givetvis svarar på inkommande samtal och mail och därefter kör merförsäljning. Det är alltså dit mina fötter vandrar på onsdag!

Tillbaka till idol


Alice är väl helt okej med keep this fire burning
Stackars Robin klarade inte av en av världens bästa låtar - It's my life
Kevin sjunger just nu, överlägset bäst - livin' la vida loca

Jag har nog fan ångrat mig, kanske är det för låtens skull men alice är grym med girlfriend.
Robin gjorde bättre ifrån sig men kommer inte upp i samma klass trots ännu en av världens bästa låtar - black or white
Kevin bevisar ännu en gång vad han kan göra med en låt som - hot in here

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback