Födelsedag

God morogn, god middag, god kväll.
Onsdag idag, inte vilken dag som helst. Idag fyller Linus år. Han är 2 år äldre än mig och blir då alltså 22 år gammal. Skamligt att jag inte är 100% sker på när och hur mycket han fyller. Hans mamma vart här imorse när vi båda sov, men jag hörde det nog. Hon lämnade en kasse med bullar och lite annat smått och gott i.

För övrigt har lägenheten nog aldrig varit så ren som den är nu, vi har nämligen städat som bara den hela förmidagen. Nu fyller jag badkaret och få min "en-gång-i-månaden-renhet" haha. Nej, fy vad äckligt det lät.

Halv 6 kommer folket hit, bara några stycken dock. Men där ibland "några stycken" ingår 2 barn. 2 väldigt livliga barn. Men dom är rätt söta ändån.

Nej, nu får jag kolla så att inte vattnet i badkaret rinner över. Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback