Innebandy

God afton!
Här sitter jag och lyssnar på krigs-ljud i bakrunden. Linus (hör och häpna) spelar nämligen Call of duty. Har nyss knaprat i mig ett knäckebröd och hällt upp ett glas cola, så man kan lugnt säga att jag är nöjd.

Emelie har nyss lämnat hemmet, vi har varit och kollat på innebandy idag. Vi båda har spelat i Landskrona Falcons i många, många år. Målvakter båda två, men frågar man mig så vart jag den bättre. :) I vilket fall som helst så var det Landskrona - Helsingborg idag. En match jag sett fram imot ett bra tag, och vilken match det blev! Det började lite sämre för Landskrona med ett snabbt mål för Helsingborg. Men många snabba, snygga och välförtjänta mål senare slutar matchen (igen.. hör och häpna!) 13 - 11 till Landskrona! Hur ofta ser man det i Div 1? Och nummer 10, Rickard Jakobsson. Vilken krigare, vilken hjälte! Så sjukt bra, det är min nya favorit.

Man kan säga att min dag har varit bra, men just nu tror min pojkvän att han kan vända alla lesbiska till "normala" igen genom vissa små trix. Kan tyvärr inte avslöja vad dessa trix är, då blir han bara arg. Och eftersom jag förväntar mig sex innan sovdax är det bäst at vara snäll.

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback