sex, ensamhet & cigg

Jag har nyss (läs -för en timme sedan) kommit hem från ett långt besök hos farmor och farfar. Därifrån kom jag 150:- och två lådor rikare. Inte fy skam det inte. Nu sitter jag i soffan, sörplar cola och väntar på fråga Olle. Katten pratar med mig hela tiden, hon är nog hungrig, men hon får lugna sig. Jesus! Uder tiden jag sitter här högst upp i fastigheten blåser det världens storm ute, fönsterna skakar och knastrar, vinden bidrar med ett ljud som låter precis som ett skrik.. ett sådant skrik man ger ifrån sig när man blir livrädd. Hemskt att vara hemma ensam, jag är ju vad man kan kalla en mes.

Det blev inget sexuellt umgäng för mig och Linus igår, vi hade väl hunnit ligga i sängen 5 minuter innan han somnade, efter 5 minuter till sov jag lika gott. Och jisses vilken dröm jag hade i natt. Naket, svettigt och lite lagom tråkigt att vakna upp. 

Jag vill att Linus ska komma hem nu, men det lär väl inte hända. Jag är galet röksugen, men jag har bara en halv cigg kvar. Anledningen till att jag vill att han ska komma hem är alltså för att han har cigg med sig till mig, inget kärleksfullt här inte. Tänk vad giftet kan göra mot en.

Nej, nu ska jag fan ta och röka min lilla fimpe, njuta riktigt mycket ska jag också göra.
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback