Spelberoende / Tävling

Goddagens!
Min kära, rara, söta pojkvän sitter och spelar för ovanlighetens skull. Därför får jag passa på att låna datorn ett tag. Hade han själv fått välja hade han nog valt att spela Call of duty på play station samtidigt som han spelar Football manager på datorn. Men, trogen som jag är tar jag honom med alla sina fel och brister, han lagar ju trots allt god mat.

Ikväll, mina vänner! Ikväll är det melodifestivalen igen. Och som jag ska titta, som jag ska hoppas på bra låtar och som jag ska njuta av mina nyinköpta chips! Man kan väl få lov att fira? Påtal om nyinköpta saker. Jag köpte en veckorevyn tidning idag, jag brukar inte läsa den, jag följer inte modet så väldigt flitigt.. men, man fick ju en burk puder på köpet, just vad jag vart ute efter! haha. Men i vilket fall som helst.. läste snabbt tidningen och hittade att det skulle finnas tips till håret på deras hemsida. Jag har flitigt letat, men inte fan har jag hittat nå jävla hårtips. Någon som vet var det ska finnas?

Egentligen skulle jag just i detta nu varit på plats i idrottshallen och heja fram Landskrona falcons på deras sista seriematch. Men så blev inte fallet, istället ska jag vänta tills klockan blir 20.00. Kanska tjata på Linus om att laga mat? Eller sätta mig i fönstret och röka? Det blir både och.

Dessutom har jag en tanke på att ha en tävling bara för skojs skull. Men jag måste komma på vad den hela ska handla om, det får ju vara lite kul, men ändån lätt att genomföra. Alla gillar att få saker gratis, jag gillar dessutom att ge bort saker. Så det hade väl passat bra.

Nu ska jag klappa Linus snällt på kinden, han blir dödad mest hela tiden, då  blir han arg och slår i soffan.
Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback