Usch!

Ahja, till att börja med kan jag kanske tala om att internet beräknas komma hem till Linus på torsdag. Efter det kan jag vara lite mer aktiv här.

Det har blivit himla dåligt här, har inte ens skrivit mitt tycke kring den senaste uttagningen av melodifestivalen. Jag vill hemskt gärna, men jag minns inte riktigt allting.. eller jo det gör jag kanske. Ska jag försöka?

Först vill jag bara tillägga att det vart ett ganska så dåligt och tråkigt startfält. Om jag låter mäkta besviken så är det nog för att jag faktiskt är det. Men jag ska försöka vara snäll. Här kommer det iallafall, minns inte ordningen så det blir lite blandat.


Sanna Nielsen
Hm, en (faktiskt) ganska så okej låt, funkar kanske bra till vardags för vissa, för mig funkar den bra till stunder då jag har bråkat med pojkvännen, typ. Men nej, den platsar inte i melodifestivalen, och absolut inte när Sverige ska kvala! Så hon förtjänar väl en plats till andra chansen.

Alexander Schöld
Ja, nej. Det böhövs bara ett ord egentligen. Barnsligt!

The Nicole
Haha, ja. Riktigt coolt att kunna så mycket språk, men sång är inte hennes grej. Värdelös!

Johnson & Häggkvist
Jag hoppades på en "inte Carola-låt" och jag får väl säga att jag fick vad jag hoppades på. Bra låt. Jag fullkomligt älskar att det bara blev en andra chans för dom (eller mest Carola) då jag inte alls gillar hennes attityd, så sjukt tråkig och lite smått kaxig imellanåt. Bortser man från det skulle dom har en plats direkt till globen!

Andra generationen
Nej, fy, fy, fy! Jag undrar om det vart ett stort skämt? DÅLIGT!

Lasse Lindh
Hyffsad låt, passar inte riktigt in i just detta samanhang dock. Så.. Hyffsad men utesluten!

Rongedal
I mina ögon en ganska så bra låt. Ett minus för deras fula dans. Blev lite smått irriterad när jag vet att den påminner så sjukt mycket om en av Erik Gadds gamla låtar, minns dock inte vilken. Men en plats direkt till globen!

Ola
Tjoho, jag gillar inte Ola, men vafan. Det tar nästan imot att erkänna att låten var hyffsad. Mer än så har jag inte att säga, men en plats till andra chansen hade varit bra nog!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback