Vad i helvete händer?

Melodifestivalen alltså. Vad händer? Hur går det till? Finns det verkligen folk som röstar på dessa urusla låtar eller är det bestämt sen innan vilka som ska gå vidare? Efter kvällens händelser lutar min chansning åt det sistnämnda. Här har ni mitt tycke:

E-Type & The Poodles
Aningen besviken till en början, men efter att ha hört den någon mer gång blev den bättre. Jag tycker att den förtjänade en plats direkt till globen.

Face-84
Det lät som en text skriven av en 14-åring som desperat försöker bli känd. Själva gruppen lät som ett gäng 14-åringar dom också. Värdelös!

Velvet
Velvet, Velvet, Velvet. Jag tycker verken eller, helt ok men inte mer. Skulle dock haft en plats till andra chansen!

Brandur
Ytterligare en tråkig balad, tråkig kille, tråkig text.. Tråkig!

Michael Michailoff
Bäst ikväll, utan tvekan. Riktigt besviken på att han inte ens kom till andra chansen. Han skulle haft en plats direkt till globen!

Amy Diamond
Den lilla tösen.. Helt okej låt, det hjälper ju att hon är liten och söt. Men för min del skulle det räckt med en plats till andra chansen.

Suzzie Tapper
Ja, okej. Synd att hon är sjuk, tur att hon har en bra man osv. Urusel låt, dötrist framträdande och igen.. Urusel låt.

Christer Sjögren
Haha, vad säger man? Jag är inget annat än lite smått chockad. Pinsamt! En låt om Europa.. YES! Det luktar guld! Nej, fy fan. Förhoppningsvis sover de gamla folket då den stora uttagningen sker så vi slipper sånthär trams! Dålig, dålig, dålig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback