Att göra en smörgåstårta

Jag ska som sagt ha kalas imorgon, och hela vår familj (speciellt jag) älskar smörgåstårta. Men dom som finns att köpa är alldeles för kladdiga och enligt mig smakar dom bara majonäs. Så därför satt jag mamma i arbete och hon står ute i köket och gör 4 st. Ser inte alls gott ut nu när där bara är bröd och tonfiskröra, men garnering sker imorgon, och efter det kommer det se smarrigt ut! Det var meningen att jag skulle lära mig och hjälpa till, men efter att ha stått och skurit lök i 15 minuter sa ryggen ifrån och nu är jag halvt förlamad. Är så fruktansvärt trött på denna rygg.. Men det är väl något man får leva med, finns ju tyvärr de som har det sämre, så jag kan väl inte klaga, jag har iallafall tak över huvudet och mat på bordet.

Ikväll ska jag bära ner mina flyttlådor (på tiden) sen ska jag umgås med Emelie och Emma. Helt galet längesedan, så det känns kul! Nej, nu ska jag bita ihop och gå ut och försöka hjälpa till lite.

Kul att se att folk faktiskt läser denna gojja jag skriver, en kommentar här och var känns också kul.
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback