Första skoldagen

Ohja! Och givetvis ska jag försova mig, klockan 10 vaknar jag med mobilen i ansiktet och minns inte ens att jag stängt av alarmet. För att jag ska komma upp i tid krävs det nog en personlig väckarman/kvinna. Med missad första dag i skolan gick jag omkring här hemma lite småarg och svort lite för mig själv. Till slut hamnade jag framför Tv:n och "våra bästa år". Därefter gick jag in och vann pengar på pokern och nu bakar jag en kladdkaka. Jag tog nyss ut den från ugnen och (givetvis igen) ska jag bränna mig. Gör ont än, vet inte om man ska ta på något? Nu ska jag snart skära upp en bit och mumsa i mig, sen ska jag ta en snabbdusch och strax därefter ska jag hem och mysa med Linus! Well, det var väl det hela..

Godkväll gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback