Frossa

Idag när jag vaknade vart jag helt utmattad! Det kändes verkligen som att jag kunde sova tio timmar till. När min mamma sen kommer hem från jobbet frågar hon mig om jag var ledsen igårkväll. Jag hade inte varit alls ledsen, och förstod itne riktigt var hon fått det ifrån. Det kom sen fram att jag hade gråtit och snyftat i sömne. Haha! Jag som näst intill aldrig ger ifrån mig ett ljud när jag sover. Undra vad jag drömde om..

Jag har godisfrossa! Jag känner för att gå till ICA och handla ett kilo lösviktsgodis. Till det vill jag ha en iskall cola med mycket bubblor, som vi säger här på onsjögatan 7. Som alla vet så är det dötråkigt att gå ut och vandra själv, så min lillebror får följa med, det har han redan lovat. Förmodligen för att jag ska köpa cigg till honom. (ja, jag är en hemsk person som langar) Nej, jag är faktiskt skylldig. Men just nu sover han, idioten har helt och hållet tappat förståndet och vänt på dygnet såhär lagom till skolstarten. Men jag får snart väcka honom, tror jag.

Igår väckte jag och min andra lillebror honom på vårt alldeles egna lilla sätt. Vi kom indunsandes med ett glas iskallt vatten och en isbox (ni vet, en sån man har i frysväskan m.m för att hålla mat eller dryck kallt) Isboxen fick han känna på bland annat magen, midjan, låren och fötterna. Lite stänk vatten fick han i huvudet.. efter det for han upp ur sängen snabbare än snabbt.

Ishockey på tv idag föresten! Det ska ses, svt 24, 20:00.  heja Sverige

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback