Handboll

Tjohej!
Har varit väldigt dålig uppdatering på senare, men nu får det bli bättring! Idag har jag tagit tag i mitt CV samt personliga brev (fy vad det är svårt att få ihop ett bra) Men till slut blev det bra, eller jag blev iallafall nöjd. Frågan är bara om det är tillräckligt bra för att ge mig ett jobb. Jag vart hemma hos farmor och farfar ett tag också och hälsade på, det är väl alltid trevligt.

För tillfället sitter jag och kollar på handbollen! Första halvlek var ju fantastisk, mycket som hände, underbart målvaktspel, snygga mål osv. Andra halvlek började lite grått för Sverige som sen skulle göra en jäkla bra upphämtning och ge folket en mycket jämn match! Sverige är kvar i matchen tack vare målvaktspelet! Ser för övrigt ut att vara svårt för svenskarna att göra mål, för mål har det inte blivit på en lång tid. Med 20 sekunder kvar står det 27-26 till Ungerns fördel och Sverige tar time out. Låt oss hoppas på ett mål!

..DET BLEV MÅL!
Och med det slutar matchen 27-27. Bra gjort Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback