Konsten att sova

Klockan är alldeles för mycket för att vara vaken. Det är skola imorgon, vilket är detsamma som att jag ska upp om ca 4 timmar. Ja, sjukt tidigt, jag vet. Men jag ska hinna duscha, föna håret, platta håret, tvinga i mig frukost och sist men inte minst så ska jag övertala mig själv att det inte är så farligt att gå ut, låsa upp cyklen och cykla till skolan. Men jobbigast av allt är nog ändån att lämna sängen. Det blir många "bara 5 minuter till" och dum som man är lär man sig aldrig.
Hur jäkla svårt kan det vara att bara gå upp när klockan ringer?

Jag gjorde nyss en super snygg (läs ful) bild på Linus i photoshop, men han vägrar tillåta mig att visa den. Snäll som jag är får jag acceptera det.

Nu har jag galet tråkigt och är mega uttråkad. Kanske ska lägga sig?
Ja, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Majken.

ush, känner igen detdär!måste också upp om 4 timmar om jag skall hinna sätta i löshår och allt sånt, men kan ändå inte somna. Fatän jag vill! haha :)
hoppas du lyckas i alla fall!:)
kram!

2008-01-11 @ 02:35:36
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback