Lite gnäll

Mensvärk!
Den som lider av svår mensvärk vet vad jag pratar om, ni andra har ingen aning. Det gör så ont att jag knappt kan gå normalt, det gör ont långt ner i vaderna och långt upp i ryggen, jag mår illa och jag har inga värktabletter hemma. Jag har länge skullat gå till en läkare och få utskrivet speciella piller mot mensvärk, men som vanligt har jag inte orkat, inte haft tid eller någon annan bortförklarning. Nu har jag hittat mina värktabletter jag tar för ryggen, så nu sitter jag här helt snurrig i huvudet med en värmekudde över magen. Kudden har dock sett sina bästa dagar, den är inte varm mer än 5 minuter så det blir ett jävla springandes här fram och tillbaka mellan rummet och köket.

Nu har jag nog gnällt klart, nu ska jag värma kudden!

Kommentarer
Postat av: Sara

Då vet jag precis vad du pratar om, det gör så otroligt ont, ville tipsa om ett värmeplåster man kan köpa på nätet, benipro.se, som håller värmen i flera timmar, funkar jätte bra för mig! :)

2008-07-10 @ 22:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback