Nu har vi haft vår vintertid

Godkväll gott folk!
Igår gick jag och köpte massvis med onyttigt, lite godis, lite chips och givetvis en cola! Jag och Linus åt och var glada medans vi kollade på hockey, Sverige - Kanada (Canada) välj själva. Där vi som är intresserade också vet att det till slut, efter en fantastisk 3:e period slutade lika och övergick till förlängning som svenskarna tråkigt nog förlorade (på ett, enligt mig, värdelöst sätt) Efter det gick vi hem till Linus, påvägen njöt jag för fulla muggar av all vår vackra snö som knarrade när man gick, idag är den ju tyvärr borta.

Idag var vi och kollade på en lägenhet, faktiskt himla tjusig. Golven var ju ingenting att hurra för, det var en gammal, ful plastmatta i hela jäkla lägenheten. Men Linus bestämde att han ville bo där, och så blev fallet. 1:a februari sker flytten. Efter det for vi ut på Jysk för att handla lite småsaker och efter det åkte jag hem till mamma igen.

Nu har jag hamnat här, egentligen satt jag och tittade på en film som visas på Tv3, men den var inte bra så jag orkade inte se mer, även om jag brukar tvinga mig själv att se klart en film jag börjat titta på.

Nu ska jag hälla upp mer cola (halva deras inkomster står nog jag för helt på egen hand)
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Tobbe.

cola är grymt underskattat ibland, själv med det en burk cola & en fruktsoda! :)

2008-01-06 @ 23:17:30
URL: http://vagskada.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback