Ny garderob

Nu har vi kommit hem från Väla, eller vi har väl varit hemma i en timme. Men fy vad ont i huvudet jag har, jag har nyss tagit en huvudvärkspilla, hoppas det hjälper snart! Det blev en hel del kläder.. mest tröjor dock. Bara ett par byxor, men precis vad jag letade efter. Annars brukar man ha oturen att leta och leta men inte hitta några man gillar. Men den gjorde jag alltså idag. Kan väl lägga upp bilder bara för att vara snäll. Känns nästan som att man har en helt ny garderob, men så mycket var det ju faktiskt inte :p Jag och Linus kanske ska dit redan imorgon igen, där fanns nämligen två tjocktröjor jag ville ha, men har bara råd med en och jag kunde verkligen inte välja, så han får hjälpa till.

         


Ikväll ska jag hem till Linus och gulla, imorgon är det skola så det är upp tidigt som gäller. Skulle dock inte förvåna mig alls om jag försover mig, jag är dålig på att gå upp om mornarna.

Men nu först ska jag ta fram nya linser och peta in, jag råkade tappa en innan idag.

PS
Mc Donalds chokladmuffins är så galet goda
DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback