Otursveckan

Phu!
Jag har blivit frisk! (peppar peppar) Sist jag nämnde ordet frisk blev jag sjuk igen. Jag har nog varit sjuk 2 veckor i rad, lite tråkigt. Så jag har alltså inte haft något att prata om förutom en himla massa tycka-synd-om-sandra och jag tror det var bäst att skona er från det!

Nu har jag dock duschat och blivit ren, snart ska jag föna håret samt platta det. Efter det ska jag fara hem till Linus och packa, det är ju flytt på fredag.

Förövrigt ser detta ut att bli min otursvecka. Det är iofs bara onsdag, men se här:
Måndag -Jag blev galet sugen på våfflor. Jag hade gjort det bara för några dagar sen och dom blev himla bra! Men jag börjar att göra smeten, den blev klumpig och oduglig. Så jag hällde ut den och gjorde en ny men den blev lika dan så jag hällde minsan ut den också och började på min tredje. Den blev klumpfri. Så jag ska ta ner våffeljärnet, vad jag inte visste var att där stod ett öppet paket ris uppe på som trillar ner, men jag fångar det.. upp och ner. Och där är ris på hela golvet. Det slutar med att våfflorna inte ens blir våfflor, det blir bara smet av allting. Så även det fick jag slänga och ta en äcklig macka istället.
Tisdag - Jag ska ner till arbetsförmedlingen. Jag försover mig och hinner på så vis inte att tvätta håret som är riktigt räligt. Jag tar på min mössa och far ner ändån. Kommer in till en kille, pratar en massa då han till slut ber om min legitimation. Jag letar efter det bara för att inse att jag glömt det hemma. Så jag har vandrat ner till stan helt i onödan bara för att snällt få vandra hem igen, det var kallt, det blåste, jag var trött och förbannad.

Åh, härliga vecka! Återstår att se om det händer något idag. Jag återkommer nog isåfall!
Nu ska jag dock föna håret. Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Kkatt

åh, jag vill ha våfflor jag med :)

2008-01-30 @ 17:04:57
URL: http://kkatt.tjejsajten.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback