Stökigt

Tjabba!
Idag har jag asat upp alla mina flyttlådor fulla med skit. Jag har tagit upp allting och diskat det för att sen packa ner allting igen. En del saker ska Linus ha med sig när han flyttar. Andra saker får helt enkelt fortsätta att leva nere i källaren. Mina saker är tydligen ett bra hem för små äckliga djur.. I ett glas låg där en död skalbagge och det var många små äckliga spindlar som fick möta sitt öde idag. Djurplågare? Nej, dom förtjänar det! En spindel lät jag till och med få leva, Zita, min katt ville hemsk gärna ha någon att leka med. Nu ligger den nog i hennes mage dock, undra om den hade lika kul som katten, maha!

Jag åt nyss en Gorby´s pirog. Inte så galet gott, men det räcker för att bli mätt. Nu tar jag sista klunken cola och snart är jag och handlar en ny. Jag fyller föresten 20 år om 5 dagar, inte illa det inte!

Usch, imorgon börjar allvaret.. Skolan! (ja, jag är 20 år och går i skolan) Det känns bra och segt. Fast imorgon är det väl inte så fruktansvärt allvarligt, vi ska bara ha ett litet möte i 2 timmar, sen får vi gå hem igen. Åh, då kan jag se både Glamour och Våra bästa år! Duktig som jag är så cyklar jag dit och hem varje dag, därför hoppas jag på bra och halk-fria vägar imorgon.

Nej, nu ska jag städa undan lite lådor och skit, sen bär det av till affär'n.
Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback