Storm

God afton!
Här sitter jag och huttrar med världens största tröja på mig. Det blåser helt sjukt mycket idag, när jag gick hem från Linus tidigare vart det så illa att jag stod helt stilla även om jag kämpade hur mycket som helst för att ta mig fram, helt plötsligt bara vänder vinden och jag får meeeega farten framåt. Tur att jag inte trillade och slog ut tänderna eller något.

Nu har jag skickat iväg min kära bror att handla en cola åt mig, det är vad det kostar för att jag ska klippa honom. Det är dessutom jag själv som betalar, så jag är billig. Han har haft samma sorts frisyr i typ 5 år nu och det blir förmodligen lika dant denna gången också. Han vill inte ha för kort men inte heller för långt. Så vad har jag att välja på egentligen? Vi får se, vi får se. Nu ska det iallafall ske (haha, hör ni som det rimmar?) så jag återkommer med resultat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback