Vuxengöra för en gammal ungdom?

Tvätt!
Visst är det roligt att tvätta? Njä, det kan diskuteras. Men det är iallafall vad jag sysslar med idag, det vart en himla massa tvätt då ajg inte tvättat på hur länge som helst. Det hänger nu i torkskåpet (nåja, hälften iallafall) och jag ska snart ner och byta ut de torra mot de lite mindre torra kläderna.

Städar gör jag också för fulla muggar! Just nu ser här ut som fan, men bättre blir det nog när jag orkar ta tag i det igen. Här står fortfarande kvar massa flyttlådor som jag inte orkat bära ner än också. Att tvätt och städa kan tyckas vara det tråkigaste någonsin, men ibland kan jag faktiskt tycka att det är kul, om inte annat så är det ju skönt när det är klart. Anledningen till att jag nu äntligen orkat ta tag i detta är för att det på lördag ska komma gäster för att gratta mig på min födelsedag, då kan det ju inte se förjävligt ut!

Jag har nyss suttit och betalat en massa "lån" och räkningar och det är väl mindre kul! Bara se pengarna försvinna direkt efter att man fått dom liksom. Helt sjukt vad beroende man är av pengar egentligen. Ahja, en dag har jag en hejdundrans inkomst och kan göra precis vad jag vill. (Ja, man får lov att drömma)

Tvätten kallar så här sätter vi punkt för denna gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback