Delegering och poker

Tjena moss.
Här sitter jag och är lite glad, jag har nyss vunnit 31 dollar på pokern, det är väl inte dåligt! Jag vet att man ska sluta när det går som bäst men jag kan inte låta bli att spela en omgång till, det är ju så roligt. När det går som man vill. Jag måste ju tjäna ihop lite pengar, jag och Linus ska nämligen ut och resa efter sommaren, jadå! Mer info om det kommer när jag har mer info.

14:00 idag befann jag mig på (eller säger man i?) västra fäladen. Där besökte jag sjuksköterska Gunilla som skulle ge mig delegering. Så nu har jag det också, det bara till att dela ut medicin för glatta livet.


Godkväll gott folk!



Uppdatering

Nu har jag spelat två omgångar till och dessutom vunnit 58,50 dollar till. Samanlagt blir det hela 89,50! Inte illa. Nu ska jag dock in och sova.

Kommentarer
Postat av: mormor

Hej kära Sandra

Du är så rar och skriver så fint men det är så gott som omöjligt att bli rik på spel och lotteri.

Kram mormor

2008-07-11 @ 10:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback