Hej hallå

100 år sedan sist, jag vet. Men först gick min dator sönder och nu har min kamera gått sönder och det enda jag har att berätta om finns på kameran så det får faktiskt vänta.

Hm, något annat då. Just det, igårkväll kände jag runt lite på mina tänder med hjälp av tungan. Efter ett tag upptäcker jag världens hål i kindtanden allra längst bak i käften. Och nu snackar vi hål, hålet är så stort som en fjärdedel av hela tanden och det är fan inte litet! Jag bara ser hur min lön tas över av tandläkaren medans jag överväger att bara dra ut den med en tång här hemma. Stackars mig, ser ut som att colan äntligen fått sin väg och att jag sakta men säkert tvingas sluta dricka den svarta, goda drickan jag har hållt kär i alla dessa år. Buhu!

Nåja,
på måndag ser det ut som att jag ska fara till Ullared med Linus mamma samt lillebror med flickvän. Jag vet inte vad som ska inhandlas än men om jag känner mig själv rätt (!) kommer listan bli sju gånger så lång som den får lov att bli för plånkan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback