Jag vill vara ledig!

Tjabba.
Nu har jag tid över till lite bloggande. Jag sitter här hemma och nästan svettas ihjäl. Här är så sjukt värmt, vi har tre fläktar igång och det känns knappt. Jag hade planerat en dag med sol och bad idag men så blir det inte då dom ringde från jobbet och behövde mig så jag fick snällt säga ja. Kl 13:00 börjar jag och kommer hem igen kl 21:00. Lite småtrist att förlora min enda lediga dag på 8 dagar men så kan det gå, jag behöver ju faktiskt alla pengar jag kan få. (Linus hade dessutom dödat mig om jag sagt nej)

Jag har för första gången använt den där kortläsaren man fick från Nordea och den var faktiskt ganska smidig, man slipper hålla reda på kort och koder osv.

Jag har till och med betalat halva hyran och räkningarna, lala. Känns bra!
Nu ska jag bara betala av lite annat som fått ligga på vänt, men det får bli när jag kommer hem eller imorgon.

Nu ska jag se om jag orkar fixa något att äta.
På återseénde!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej. Så roligt att ni ska till IKEA och handla. Där jobbar ju jag. Det verkar som du har haft en bra sommar och jag hoppas det fortsätter att vara fint väder. Hör gärna av dig. Kram mormor

2008-08-12 @ 18:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback