Tunisien

Ut och resa pratade jag om ja. Nu är det mesta klart, det är bara halva betalningen kvar.

Djerba, Tunisien är det vi snackar om. En ö i Afrika, det låter väl inte helt fel!
Jag ska sola och bada, dricka goda drinkar och rida på kameler, det har jag redan bestämt. För en människa som mig som bara varit utomlands en gång i hela mitt liv (som jag inte ens kommer ihåg) är detta stort. Det ska bli så sjukt skönt!

Den 16 september åker vi och stannar kvar en vecka.
3100:- slutade det hela på med försäkringar och hela köret. Det är väl inte fy skam för en vecka med boende?
www.ungdomsresan.se

Nu ska jag värma taco och spela lite mer poker, det går dåligt idag, +/- 0. Trist.
Godkväll



       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback