Uppdatering

Hej hej, godkväll!
Varit dåligt med uppdatering nu de senaste dagarna men jag har faktiskt inte gjort mycket mer än slappat och inväntat jobb.

Nåja, vi vart faktiskt på kalas för (läs långsamt) Linus morbrors flickvän, Chris igår.

Idag skulle ha varit min sista lediga dag, den skulle tillbringas i soffan iklädd moronrock hela dagen. Istället ringer dom och väcker mig från jobb och behöver folk och det kan man ju inte säga nej till. Så, så blev det med den sista lediga dagen. Det vart iallafall skönt att komma dit och jag blev glatt mottagen, speciellt efter att jag gjort världens godaste pizza.

En av de boende sa till och med att den var lika god som dom man köper hos bagaren.
Det ni!


Nu ska jag sova för jag börjar 7 imorgon.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback