Filmkväll / Pokerturnering

Godkväll, godkväll!
Ett tag sedan ni hörde något från mig, men det har inte hänt något speciellt under den tiden ändån. Idag fick jag dock ett Presentkort på City Gross, det fick bli 3st 2L color, ohja!

Linus är iväg och umgås med polarna, han har ju varit hemma med mig hela veckan, förutom måndagen. Jag är fortfarande förvånad över att vi inte går varandra på nerverna hela tiden. Jag ska väl erkänna att jag tappar tålamodet då han sitter och spelar play station i 5 timmar på raken. Well.. får hoppas på att han växer ifrån det där så småningom.

Just nu väntar jag på att en turnering ska börja, den börjar om 40 minuter exakt. Få se om jag vinner nå. Sen ska min bror komma och se på film med mig. (Just nu ryckte det i dörren, det var Linus. Han hade glömt ett spel, haha) Nej, nu ska jag mysa med min älsklingskatt och röka. Håll tummarna för mig!

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback