Måndag.. igen

God eftermiddag!

Jag har nyss kommit hem från stan. Himla tjusigt väder idag måste jag säga, riktigt skönt! Jag skulle hinna med en runda hem till farmor och farfar också, men det får bli imorgon istället. Nu ser jag på tv men när jag har fått tummen ur röven ska jag städa.

Melodifesvalen då?
Jo, jag såg det, givetvs. Till globen skulle Nordman och Ola gå.  Nu blev det ju dock Nordman och Sibel, men sålänge det inte vart Suzzie Tapper så är jag hur nöjd som helst. Och som jag sa senast så blev faktiskt Nordmans låt bättre och bättre med tiden. Som jag också sa för ett tag sedan älskar jag Nordman (nej, inte som en liten fjant, musiken förstås, musiken!) Så nu har jag fixa hem massa låtar tll Linus och dom ska spelas om och om igen när jag beslutar mig för att faktiskt städa.


En hälsning till Malin långt, långt härifrån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback