Rädsla

Tjoho!
Jag sitter här i min ensamhet, smuttar på cola och knaprar på ballerina. Hur gott som helst. Men det hade varit lite trevligare om Linusgullet hade varit hemma, han är nämligen iväg och jobbar uppe i småland någonstans tror jag. Han kommer förmodligen inte hem förn imorgon eftermiddag så jag får sova ensam.. om jag kan somna. Jag är dessvärre mega rädd för att vara hemma ensam, speciellt när det är mörkt och tyst där ute. Minsta lilla oväsen och jag tror att det är ett gäng kallblodiga mördare, ute efter att döda mig. Jag har volymen på tv:n så lågt det går bara för att jag ska höra om något händer. Jag blir livrädd varje gång katten hoppar upp brevid mig och jag går och kollar så att dörren är låst minst 2 gånger i timmen.

Hur förbannat söt är inte denna lilla apan man kan se i reklamen..

image82

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback