Vann rätt låt?

Nåja.. man vet väl inte svaret förän hela tävlingen är över. Men i mina ögon&öron vart det faktiskt inte rätt. Jag påstår inte att låten är dålig, för det är den inte. Men jag tror att BWO hade haft betydligt större chans att ro hem hela alltet. Dom är stora utanför sverige, vilket kanske inte Charlotte Perelli är.. inte lika stor iallafall. Hon har haft sin tid, hon har vunnit. Melodifestivalen eller Eurovision song contest förnyas vart år, det är inte denna sortens musik som gäller längre. Det ska vara nytt. Men, det är ju bara som jag tycker och tänker. Vad vet jag, hon kanske lyckas bra ännu en gång, vilket jag faktiskt hoppas såhär i efterhand. (Linus tycker iallafall likadant)      :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback