Borta bra men hemma bäst

Hallå ja!
Vi är hemma från Norge och det är fruktansvärt skönt!
Jag hade superkur i Norge, ta mig inte fel. Men vem föredrar inte sin egen säng och vackert väder?

Vi har gjort så mycket som bowling, demostrering, fiskat och varit i Oslo och handlat kläder till Linus. Måste också tillägga att det vart jag som vann bowlingen. Otroligt stolt! Demostrerade gjorde vi dock inte, men vi var och kollade på tåget men sen gick vi in på tivolit istället. Fiskade var det bara jag och Bodil (Linus mamma) som gjorde. Vi hade barnspö som bara krånglade hela tiden, men kul hade vi iallafall.

Jag är helgalen i djur, speciellt djurbebisar. Vem är inte det? Och en av katterna dom hade där skulle ha bebisar, undra var jag var? Men den hade inte fått några ännu, tråkigt nog. Linus bror kom med det ganska så dumma förslaget om att ta med en till oss när han körde till Sverige nästa gång. Jag blev ju heltokig, såklart jag vill det. En norsk skogskatt helt gratis och superduper liten och så söt. Men när verkligheten kom ifatt insåg jag att det var rätt omöjligt och aningen taskigt mot katten. Han skulle nämligen till Sverige redan om 3 veckor, då ungen bara är 3 veckor gammal är det på tok för tidigt att ta den från mamman. Dum som jag var tänkte jag att jag skulle kunna mata den med flaska osv. Men, jag har väl Bodil att tacka för att inte ta det dumma beslutet. Så vi stuntar i det och försöker hitta en här hemma istället.

Nåja, nu jag göra mig lite halvt iorning, om en stund ska jag ner i stan med farmor och se om jag hittar nå tjusigt. Senare får jag se om jag orkar städa.
Här kommer lite bilder..


              

1: Supercoola Wilgrim
2: Fiskstället
3: Tivoli
4: Tivoli

              

1: Jägaren Linus
2: Det var vad jag fick
3: Jägaren Bodil
4: Mega forsen

              

1: Thomas leker med Waldemar och Wilgrim
2: Linus hoppar med Waldemar och hans kompis
3: Linus och Waldemar
4: Lill-Wilgrim kör motorcykel

              

1: Lite utsikt från bron
2: Inne i Oslo
3: Linus pappa, Kenny försöker sig på att hoppa studsmatta
4: Och det gick bra till slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback