En fullspäckad dag

Jag gillar när det händer saker, och idag har varit en sådan dag.
Dagen började med ett samtal från en man om ett "arbeta hemifrån" företag på morgonen, därefter klev jag upp och ägnade en halvtimma åt att gå igenom deras affärskoncept. Sen ringde jag och väckte min kära bror i hopp om att få med honom och köpa en liten katt. Sagt och gjort. Och det var sjukt fint väder, 20 grader varmt och solen stekte på.

När jag kom hem med lillkatten (som ännu inte fått något namn) skulle både jag och Linus iväg igen, så hon fick åka med Linus och hans mamma ut till kolonin ett tag. Jag skulle nämligen ner till banken, arbetsförmedlingen och därefter vidare till ICA.

Efter att vi båda kommit hem igen har vi bara lekt med lillkatten som är på fullt bushumör hela tiden.

Nu tror jag faktiskt att jag ska starta poker stars och spela en turnering, det var ett tag sedan sist. Imorgon väntar ytterligare en dag full av saker att göra. Men mer om det imorgon. Nu hoppade den namnlösa katten upp i knäet och somnade.


image109

Här har vi henne, liten och söt. Det är en blandning mellan perser och norsk skogskatt.
Godkväll gott folk!

Kommentarer
Postat av: Sara

Otroligt söt liten katt! Visst e det dom där norska skogskatterna som har typ sex klor på varje tass? Eller nåt.. .)

2008-05-07 @ 22:39:13
URL: http://saratornkvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback